Alla inlägg under december 2022

Av cecilia wallenius - 28 december 2022 17:07

Ja då var det ett tag sen man bloggade igen tiden har bara rusat i väg och det känns som man inte har hunnit med men nu hoppas man på att det ska bli ändring på det även om det snart kommer att att bli lite förändring i mitt liv så tänker man ta sig tid till att blogga. Ja min jul har varit helt underbar även om man vaknade med lite förkylning dagen innan julafton så fick man det man hade önskat sig eller inte men ett syskonbarn visste lite vad man ville ha så nu står dessa i mitt sovrum och doftar gott.

 

 

 

sen fick man även grönt vinterthe med ett presentkort.

 

 

 

Så ja och lite mer får man nog på nyårsafton då vi ska slå i hopp jul och nyår.

Av cecilia wallenius - 4 december 2022 15:38

I dag började man dagen med lite städning sen har man inte gjort så mycket mer än att stickat lite och fixat bland mina blommor i vardagsrummet.

 

 

 

Man har även tänt det andra ljuset i advent men i dag blev det inget morgon fika.

 

 

 

Men man har hunnit sticka lite på sina natt sockor men dom hinner inte bli klara till jul men det gör mig inget efter som man ska ha dom själv.

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards