Alla inlägg den 22 september 2012

Av cecilia wallenius - 22 september 2012 17:59


I dag på morgonen har jag hittat ytligare två garn som jag säkert kommer att gilla det ska nog bli kuddar av det med så man får snyggt i soffan jag har även tagit och ställt mig i kö för en ljudbok efter som det lyssnas för fullt på dom. Det har även tagit och blivit lite handling med bland annat lite mer The för det går åt nu under fram för allt hösten men jag dricker rätt så mycket The i vanliga fall med. Det kommer även snart att bli två kuddar till sovrummet med men det ska få bli fyrkatiga i stället för där har jag hittat ett garn som jag defensivt gillar så nu ska jag barra ta och lära mig att sticka på min rektangulära men det ska ju inte vara så svårt som det ser ut. Och det kanske blir annat av det garnet med så som mössa och halsduk så man har lite att byta med. Men i morgon tänker jag ta och göra höst snyggt i akvariet och inhandla lite snygga växter sen har jag bestämt att vara lite mer noga med vattenbytena nu när sniglarna nästan är borta och även hålla det snyggt. Jag har även varit på ett barn kalas denna dag hos min syssling med familj. Nu ska jag ta och kolla vidare på växter och dekoration till akvariet så det kan få bli snyggt de har ju ett skepps vraks tema så det ska nog hamna en skattkista där i men snart och även lite mer liv ska inhandlas men det blir till veka i morgon tar jag bara växter och hoppas på att det blir snyggt men det blir det säkert jag är lite sugen på att fylla på med andra fiskar än dom sorterna jag har så vi får väll se till veckan vad det men det kommer i alla fall bli lite mer fisk till akvariet.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards