Alla inlägg under december 2017

Av cecilia wallenius - 10 december 2017 15:49

I dag när jag vaknade gick jag upp oh bakade lite julkakor så nu har man två sorters kakor här hemma

     

detta är en av mina bakverk 

 

 

nu är det bara lite pepparkakor och lussebullar som ska till innan jag är nöjd det kommer komma till veckan. Annars har man inte gjort så mycket sen sist mer än att knutit lite armband till min mammas jobb som dom säljer annars har man haft en skön andra advent 

 

 

Av cecilia wallenius - 3 december 2017 14:34

Så där då var man inne i december i år är det helt okej att vara inne i den månaden om man gäm för med förra året då jag var sjuk i två och en halv vecka. I år tänker jag även ta och färglägga mina jul målarböcker

 

sen kanske det kan bli några andra färglagda med det får jag se men det kommer troligt vis att bli så plus att man kanske tar med lite tecknings material dit man ska i jul för jag köpte nämligen tre böcker på disnyland där man kan teckna av kalle och hans vänner på fri hand med hjälp av instotioner och bilder så dom kommer nig också med så man kan bytta ut lite i sitt pyssel arbetsrum gästrum

 

nu ska jag njuta av första advent 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards