Alla inlägg under november 2022

Av cecilia wallenius - 30 november 2022 17:55

I dag var det äntligen dags att göra sig snygg i håret och jag man blev riktigt nöjd nu ser man äntligen man man kan hålla sig snygg till jul.

 

 

 

På vägen hem så fick dessa följa med en dom var lite billigare än man trodde efter som dom kostade 29 kr styck och man fick dom för 15 kronor så ja billigt och bra nu står dom i min lilla bokhylla och väntar på det andra tomtarna som kommer fram snart.

 

 

 

Man tog även och kollade lite inför jul vad man vill h med hem så denna som man handlade förett tag sen kommer att komma till anvädning men inte för smink boestar som den är tänkt utan lite annat.

 


Av cecilia wallenius - 27 november 2022 15:28

Då var det dags att skriva lite igen då japp den sista tiden ha man varit sjuk och inte haft orken till att skriva men nu så. I dag gjorde man nästan klart lite rare armband så att dom kan städas undan ett tag.


 

 

För jag vill dels ha fint till jul och sen kommer man vilja göra lite annat pyssel till våren plus att det kommer hända lite i mitt liv. Men i dag så tog man det tradionella fikat framför adventsljusstaken.

 

 

 

Innan man startade dagen. Med lite fix och så klart göra klart lite rare armband så man sliper ha dom framme under julen och det väntande pysslet kan få komma fram efter jul. Och man har även fixat så att man kan öppna lite luckor och räkna ner till jul.

 

 

 

Nu ska man njuta av kvällen.

 

 

 


Av cecilia wallenius - 4 november 2022 17:46

Denna dag har  man inte gjort så mycket mer än att njutit av livet plus lite små fix min telefon fick ett nytt skydd.

 

   

 

Och klockan blev rengjord jag har även varit i min lilla källare oh hämtat upp en bra och smidig bokhylla för några böcker som jag vill ha framme så att även såna här små böcker kan få plats så nu ska den  bara upp på väggen vilket kommer att få bli i helgen om man har tur och orken mes sig.

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards