Alla inlägg under juni 2015

Av cecilia wallenius - 29 juni 2015 23:00

I dag har man då åkt till Gotland för sjunde året i rad. För en veckas jobb som infrmatr för sällsynta diagnoser. dagen i dag har man för det mesta rest och försökt landat och fattat att nu är man här. det stora arbetet börjar i morgon och håller på fram till fredagdå det är almedals veckan. Nu är det dags att sova så att man orkar upp och jobba i morgon morgon. 

Av cecilia wallenius - 6 juni 2015 05:55

Tiden går väldigt fort ibland för 20 år sen vände mitt liv totalt jag bytte skola flytta hemifrån även om jag kom hem på helgerna. Även ett kompis gäng började jag få. Från att ha varit helt utan för min då varande klass som jag gick i så var jag med jag är glad att jag fick den chansen och tog den för jag höll på att göra mig själv riktigt illa.  Jag bestämde mig då för första gången i mitt liv att jag skulle leva vidare jag ville ta studenten som alla andra gjorde och så blev det även för mig för den 6 juni 20003 så tog jag min student och blev väldigt glad för på skolgården står min mormor som hade det lite jobbigt då men hon var där fast hon intre behövde det för min del. Alltså har jag nu haft jobb i 12 år men inte samma job som jag fick när jag gick ut jag har både bytt jobb och flyttat sen des, så man kan väll säga att detta är en speciel dag i mitt liv jag var bland dom sista som tog  studenten på nationaldagen. Så i dag tänker jag ta och inhandla den present jag har gått och längtat efter länge som kommer göra min sommar underbar och min surfplatta mer till en dator.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards