Alla inlägg under december 2013

Av cecilia wallenius - 31 december 2013 18:51


Jaha då har ytligare ett år gått och detta år far faktiskt varit helt okej måste man ju säga trots lite sjukdoms fall och lite skador i början på året så känns det helt under bart att inte ha varit sjuk en enda dag under hösten. Jag har även börjat att leva ett hälsosammare liv där jag mår mycket bättre och rör mig mer än vad jag gjorde för så det kommer jag att fortsätta med för jag känner att jag dels mår bättre av det och framförallt får energi av det. Nu hoppas jag bara att år 2014 kan vara ett bra år och att min företeta far inte tar kontakt med mig för jag vill inte ha med honom och göra. För jag mår mycket bättre utan honom

Av cecilia wallenius - 29 december 2013 16:25


Då börjar snart detta år gå mot sitt slut. I dag har jag tagit och gjort två makrame armband. Annars har jag inte gjort så mycket efter som man är förkyld men det har blivit lite tvättat och städat med sen får jag se när min sy maskin åker fram för jag är sugen på att sy lite med vad har jag inte bestämt mer en ett bokfodral till så att man har och variera med. Det blev även lite ugns städning för ugns luckan lossade och då passade jag på att göra ugnen lite snygg så nu är den snygg till nästa år. Det har även blivit lite stickat med på min halsduk jag blev nöjd med den som jag gjorde till jul fast den skulle ha varit lite längre. Nu ska jag ta och njuta av kvällen för att se vad morgondagen kan bjuda på.

Av cecilia wallenius - 22 december 2013 16:24


I dag blev akvariet äntligen snyggt + att jag tog och fyllde på det med lite mer fisk så nu kan man verkligen ta och njuta över det igen. Annars har jag inte gjort så mycket en dag som denna förutom att på börjat att sticka på en halsduk. Men nu tänker jag ta och njuta av kvällen och se på lite film sen får jag se vad morgondagen kan bjuda på.

Av cecilia wallenius - 20 december 2013 17:25


Då har man jobbat sista dagen för detta år det känns riktigt skönt att vara lite jul ledig. När jobbet var slut för dagen så tog jag och handlade det sista som behövdes till min julgran så nu är den klar och kan lysa när man inte är hemma. Jag har även tagit och fixat så att mitt mobila bredband funkar så nu kan man ta med sig surf plattan utanför hemmets väggar. Annars har jag tagit och städat och fixat lite här och där men i morgon tänker jag ta och göra snyggt i akvariet till jul och kanske ska det bli lite tillökning på fiskfronten man är lite sugen på det. Men nu ska jag ta och njuta av kvällen så att jag orkar med morgondagen

Av cecilia wallenius - 19 december 2013 17:15


Nu har man nästan jul fint här hemma det är bara lite som ska inhandlas men det får bli i morgon efter att man slutat jobbet för detta år även akvariet ska bli lite på fyllt och även städat men det tar jag och gör i helgen så att det med kan se lite snyggt ut. Annars har jag inte gjort så mycket en dag som denna nu ska jag ta och njuta över julen här hemma och kanske ta och kolla på ett nytt sticknings arbete så att man har och göra under julhelgen.

Av cecilia wallenius - 18 december 2013 16:59

i dag har jag för det mesta tagit det lugnt till en början nu till kvällen tog jag och stickade klart mon jul halsduk. Så nu får jag se vad jag stickar här näst det kanske kommer bli en skal till min tunika.  Eller om det ska bli en till halls duk fast en grå så jag kan ha den till vardags fester 

Av cecilia wallenius - 15 december 2013 17:30


I dag har jag haft en liten pyssel och fixar dag bland annat håller min julhalsduk på att bli klar lagom till jul så den kommer jag ta och använda nu i jul. Jag blev ju sugen på att göra en lika dan fast i en annan färg men som man kan använda när man ska bort när det inte är jul så det kommer jag ta och i jul. Det har även inhandlats till så att man kan göra makrme armband jag ska ta och använda till jul till min nya tunika jag har beställt och ska komma till veckan. Annars har jag bara tagit det lugnt en dag som denna söndag.

Av cecilia wallenius - 7 december 2013 16:27


I dag har jag för det mesta haft en skön lördag. Nu till kvällen tog jag och skissade upp två tavlor som jag tänker ha i mitt lilla arbets rum tillsammans med det andra tavlorna jag har där inne så i morgon kanske det blir färg på dom så att dem kan komma upp på väggen innan jul. Nu ska jag ta och fotsätta att njuta av kvällen och kanse se på någon film innan det är dags för sängen

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards