Alla inlägg under januari 2015

Av cecilia wallenius - 11 januari 2015 19:05

I dag tog jag och bland annat bakade bröd men först blev det lite shopping utan att dra bank kortet men man är nöjd med köpen får se hur länge man får ha vantarna i fred för systers hund som redan har bitit sönder fyra par vantar för mig men dessa ska jag ta och gömma för henne.  Sen kan man ju konstatera att man snart behöver en egen väska för sin surfplata som nu har blivit en trådlös dator och mer ska inhandlas till den men det blir nog till sommaren så man kan blogga när man är på resande fort och lägga upp bilder.  Och även ta med mig en hel del film på mina resor. Jag har även tagit och lagt in lite ljudböcker på ett minneskort till min surfplatta.  Och även det ska bli bättre till sommaren så man kanske slipper bära med sig sin mp3 men det får jag se. Nu ska jag ta och njuta av kvällen och se vad morgondagen kan bjda på en sak vet jag att det kommer bli en intensiv dag med både jobb hundvaktande och även en tripp till Stockholm

Av cecilia wallenius - 10 januari 2015 17:58

I Dag blev det en helt underbar städ och fixar dag bland annat så tog jag bort min jul. Så nu står den nere i min källare och väntar på att få komma upp i december igen. Men inte nog med det jag tog och gjorde klart en hel del japanska armband och även stickade på mina  jul sockor som man får ta och använda till nästa jul i stället. Jag tog även och lagade min nya vinterjacka som hade gått sönder lite.  Plus att lägenheten blev städad efter julen.  Och man kan njuta av att det är rent och snyggt i varje vrå det blev även lite ljudböcker blev fixade. Nu ska jag ta och njuta av kvällen och se vad morgondagen kan bjuda på.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards