Alla inlägg under juni 2023

Av cecilia wallenius - 21 juni 2023 14:49

Det här med blogg och jobb är inte lätt att komponera men man gör så gott man kan. I dag tog man och fixade lite till sommaren sådant man behöver i sommar när man ska ut och resa lite.

 

 

 

Man har även gjort klart en diamanttavla på sistonde så nu väntar den på att bli inramad så att min mor kan få den.

 

 

 

Och man har även fortsatt lite på en ros tavla man haft liggande men inte orkat göra klart men nu så ska även denna bli klar så tt den kan få komma upp på en av mina väggar.

 

 

Av cecilia wallenius - 7 juni 2023 15:45

Ja ha då var det ett tag sen man bloggade sist och ja det kan ju bero på att man har totalt förälskat sig i att måla med diamanter. Och man älskar verkligen att måla sina egna foton men nu när allt har fallit på plats i mitt liv och man börjar få ordning hur man ska jobba i sommar så kommer man att hinna med sin blogg med. jag har även planer på ännu mer diamant målning på egna bilder men man måste göra klart lite först. 

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards