Alla inlägg under juli 2014

Av cecilia wallenius - 29 juli 2014 17:57


I dag efter jobbet blev det lite pyssel fix innan jag åkte hem och sov middag och samlade lite städ kraft jag tog nämligen och rensade bort sånt jag inte kommer att göra. Det blev även ett till armband gjort med + att man har hunnit tvätta med. Nu ska jag ta och njuta av kvällen och se vad morgondagen kan bjuda på.

Av cecilia wallenius - 27 juli 2014 18:08


Äntligen nu är akvariet snyggt igen efter att inte ha städat det på några veckor på grund av både sjukdom och semester så är man riktigt nöjd med det. Till veckan ska även sniglarna bort så att man kan ha det riktigt snyggt och kunna njuta av att det verkligen är snyggt det blev även lite annan städning för man hade nämligen ett presentkort liggande som nu har används till lite av varje. Även hanns det med att göra ett armband i städningen med så nu har man ytligare ett japans armband. Sen har man ju fått en beställning på två tjocka makrame armband som man måste ta och göra med men det får bli någon gång till veckan. Det kommer då även få bli lite smala makrame armband i olika färger och även två färgade när jag ändå var och köpte filter så tog jag och kollade in lite nya fiskar så vi får se om det kan bli på fyllning snart även om dom har för ökat sig lite själv men nu till sensommaren hösten så kan det vara kul med lite nya liv efter som man har fått smak på att akvariet aska vara fint visserligen brukar jag försöka hålla det snyggt men jag hade inte räknat med att bli sjuk både innan och på min semester sen har man ju varit bort rest med men nu ska jag försöka att hålla det snyggt. Annars har jag inte gjort så mycket en dag som denna förutom att man har lite ångest att semestern redan är slut det känns som den började föra veckan men man kan ju njuta< av värmen ändå efter som man bara jobbar halva dagar.

Av cecilia wallenius - 26 juli 2014 17:42


I dag tog jag och beställde lite till mitt akvarium så nu ska man bara in handla lite filter innan man tar och städar det så att det kan bli snyggt igen. Men det tänker jag ta och göra i morgon jag tog och småbörjade lite med städningen och lade saker till rätta efter att man kom hem i måndags och bara packade upp väskan så fick en delhamna lite inslängt i ett skåp. Men nu är det där det ska vara och det blev även lite dam torkat på en del ställen. Nu ska jag fortsätta att njuta av kvällen och lada kraft för akvare städ i morgon sen blir det nog ett kvällsdopp i morgon med

Av cecilia wallenius - 25 juli 2014 17:17


Då var semester över för denna gång. Jag längtar redan tills nästa år då man ska ha den igen men man kan ju njuta av värmen efter som man bara jobbar halv tid-i dag blev det lite mer shopping jag tog och inhandlade mig en liten och bekväm kylväska så att man kan ha lunchmaten kall och även drickan kall när man ligger på stranden. Där man kommer nog hamna där efter att jobbet är slut på dagarna med en bra bok och lite lunch och dricka förstås. Annars har jag inte gjort så mycket en dag som denna i kväll blir det nog ett dopp och lite vin med en räkmaka nu ska jag fortsäta och njuta av denna kväll såfår jag se vad morgondagen kan bjuda på

Av cecilia wallenius - 13 juli 2014 18:23


I dag hade jag en typisk slappar dag vilket är väldigt skönt i bland men det blev lite gjort här hemma ändå bland annat blev tvätt korgen tom och jag tog och gjorde mig et japansk armband till men i morgon tänker jag ta och fixa lite konstnärs saker och kanske lite annat. Även så ska två paket få komma till sina ägare med posten. Nu tänker jag fortsätta att njuta av denna dag

Av cecilia wallenius - 9 juli 2014 17:26


Då var man hemma från Gotland visserligen kom jag hem i söndags men jag har inte haft tid men min blogg förens i dag. jag tog och slog glass rekordet nu är det defensivt slut jag tänker stanna vid nio kullor på en dag. Dagen i dag har jag njutit av värmen och at man har semester. Och även hunnit göra klart ett armband som en vän till mig ska få nu väntar jag bara på mer material så att även det andra armbandet kan bli klart så att hon kan få det med. Det har även blivit några till mig själv efter som dom jag gjorde från början blev lite förstora. Nu ska jag fortsätta att njuta av sommarvärmen i morgon kommer en fyrbent nallebjörn hit på besök sen får man ju vara med henne lite mer i höst efter som det är syrrans hund och hon bor även i linköping

 

värdens godaste nallebjörn

Av cecilia wallenius - 5 juli 2014 21:14

i dag hade vi en lite ytflyks dag runt gotland bland annat så var vi och besökte några svår föräldrar som bode fantastiskt på en liten gård. Nu till kväl, en blev det grillning och städ för att ta båten hem i morgon för att på börja lite beställnings arbete så man får i väg do, m innom kort. Och även göra några tll mig själv bilder från gotland kommer i morgon eller inom kort. Nu ska jag undgås med mina kopisar i huset 

Av cecilia wallenius - 4 juli 2014 20:23

i dag har jag varit på ett serminarium. Sen har det även blivit lite strosande på visbys gator och koll i affärer. Och en hel del glass i vackra vädret. Men det blev inget nytt glass rekod det får räcka med nio kullor. Men kameran kom inte fram men deremot fick jag lite konst ider som kanske kommer komma upp på väggar.  Så jag får se när jag får tid med det. Har lust att fönya mina armband när jag kommer hem och även fixa till dom som beställt armband. Nu ska jag undgås med mitt hus gäng

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards