Alla inlägg den 27 september 2012

Av cecilia wallenius - 27 september 2012 19:13


I dag har jag haft en skön slapp dag efter jobbet det har vitsligen blivit lite koll på nya fiskar fast från nätet som kommer inhandlas i morgon. Det har även blivit lite pyssel koll för jag funderar på att ha en pyssel kväll när jag lånar min mammas sy maskin för att ta och bland annat och sy lite och även laga lite kläder. Nu till kvällen tog jag och kollade på lite till mitt akvarium så ,man kan göra det lite mer hemtrevligt sä det lär snart bli lite nytt till det men i morgon tänker jag ta och fylla det med mer fisk är så sugen på en ny fisk sort nu även det gamla ska få bli lite mer av sin sort. Det har även blivit lite koll på sticknings arbete som jag skulle vilja göra så jag får se när jag tar och skaffar mer garn med förts tänker jag nog göra klart det jag håller på med i den vägen innan jag på börjar något nytt men önska kan man ju alltid göra och kanske det kommer bli av snart att jag blir klar med det jag har på börjat och så kan man ju börja på något nytt arbete. Så till helgen tänker jag göra klart så mycket jag hinner och orkar på det jag har på börjat och städa lite förstås. Nu ska jag ta och fortsätta att njuta av denna kväll och ta och sticka lite innan jag ta och sover.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards