Alla inlägg den 5 september 2012

Av cecilia wallenius - 5 september 2012 16:43


I dag blev det heller inte vad jag tänkt jag gick nämligen och la mig med migrän i går och hade hoppas på att det skulle vara bra så man kunde jobba i dag vilket det inte var så det är bara att vara hemma i dag och hoppas på att det är bättre i morgon vilket jag tror att det är för det börjar släppa redan nu så i dag har jag ägnat mig år lite tvättning för den sköter sig inte själv även om man bara behöver stoppa i maskin och sätta på den. Sen har det även blivit lite stickat med. Nu ska jag ta och fortsätta att njuta av kvällen och ta och sticka lite till för nu börjar man snart se ett resultat på det man gör och det är verkligen roligt att se det för jag är inne i en sticknings period för tillfället men men jag har kvar min smyckes hobby med för jag ställde mig i kö på lite böcker från biblioteket i går som jag hoppas att jag kan få låna snart.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards