Alla inlägg under maj 2023

Av cecilia wallenius - 18 maj 2023 16:06

Ja då var det ett tag sen man uppdaterade lite man kan säga att ja det har hänt lite på sistone dels har mitt Facebook konto blivit kapat vilket är väldigt tråkigt men man deppar inte i hopp för det förutom att man förlorat en del kompisar som man hade där. men annars så har man levt på som vanligt i dag tog man äntligen tag i att fixa kryddor till balkongen.

 

 

 

Och i morgon eller till veckan ska man se till att fixa  både sockerlag och pickad rödlök til sina sommar sallader,

 

 

Av cecilia wallenius - 5 maj 2023 16:13

I dag har man inte gjort så mycket mer än lite fix till lite kommande äventyr man ska göra dt blev även lite diamantmålning äntligen börjar man komma någon vart på min ros tavla till mitt arbetsrum.

 

 

 

Man är även bra så sugen på att göra klart denna snart med så att man kan fylla på med lite nytt pyssel. Man har även tagit och fixat lite i sin bokhylla så att man kan fylla den med några böcker om kristaller och stenar efter som det intresserar mig något så enormt nu förtiden.

 

 

 

Och ja jag bär dom mest som smycken efter som jag tycker det är så vackert.  Mn är bra så sugen på att göra denna snart och hoppas på att klistret på den är bättre än den min födelsedags bukett man på började men blev lite arg på på grund av att pärlorna lossnade. 

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards