Alla inlägg den 20 september 2012

Av cecilia wallenius - 20 september 2012 17:41


I dag efter jobbet tog jag och fixade lite innan jag styrde stegen hem för att fylla lite kuddar till min gäst soffa nu står det fyra kuddar och väntar på att bli i hopp sydda och klara men det blir dom i morgon när jag tar och fixar mer fyllnads vadd. Och rammar till mina tavlor så min konst kan få komma upp på vägen så det blir lite mysigt att titta på för det är verkligen jag och ingen annan som sätter prägel på denna lägenhet vilket är helt underbart att få göra det. Det är minna kort och konst som hamnar på dessa väggar och ingen annans vilket är en underbar känsla. Men innan jag tog mig till jobbet i morse så tog jag och stickade klart en till kanin kropp så nu ska den också få armar och ben och öron och fyllas så den kan bli som den andra som också ligger och väntar på att bli klar. Jag tog även och kom på ytligare två tavlor till som också ska bli ner skissade och färglagda. Även dom kommer hamna på väggen med det andra. Det har även blivit lite stickat med med det nya garnet och jag gillar det mer och mer det är verkligen min still så det kommer bli fler garnnystan av det garnet vad jag vet. För stickning hör verkligen hösten till för då vill man ju bara vara inne och hålla på med handarbeten. Jag har även planer att till helgen testa ett nytt stick verktyg och hoppas på att jag kommer fastna i det med som jag har gjort med det andra men det tror jag nog om jag får öva på det lite för övning ger färdighet Nu ska jag ta och fortsätta att sticka och njuta av kvällen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards