Alla inlägg under juni 2018

Av cecilia wallenius - 24 juni 2018 18:51

I dag var det dags för barn och vuxenkalas fören del som fyllt år så det var bara att gå upp och göra födelsedagskort och slå in paket innan man åkte till Tyresö

 

 

 

där kalasen skulle vara. Där bjöds det på en super god grillad lunch

 

 

 

innan det var dags för tårta och paket.

 

 

 

har även bestämt mig för att min nästa mobil ska ha mer minne efter som jag nu både bloggar och lyssnar en hel del på ljudböcker och radio och även musik så räcker knappt minnet som jag har i dag inte till så till hösten när det nya ihpone kommer ska jag nog ha en ny efter som denna nu är min följeslaagare vart jag än är och gör 

 

 

 

men detkommer också bli ett par trådlösa hörlurar till så telefonen kan varakvar i fickan och även vara damfri 

Av cecilia wallenius - 23 juni 2018 20:12

Denna dag började rätt så lugnt. På förmiddagen sov man för det mesta men på efter middagen var det dags att sätta i gång och jobba jag gjorde mina första mosippan rosor och man kan väll säga att efter lite träning så blev dom rätt så lyckade.

 

 

 

Även födelsedags kort skulle fixas också och även där torr jag att man lyckades men dom han inte bli klara så det resultatet kommer i morgon.

 

 

 

För jag kände för en skön kvälls promenad i det gröna.

 

 

Av cecilia wallenius - 22 juni 2018 21:21

I dag är det alltså midsommar. Och jag kan bara konstatera att jag har haft min e boks permutation i ett halv år och jag ångrar inte det ett dugg även om man fått byta hörlurar på grund av att dom gått sönder.

 

 

 

Jag älskar även min klocka något så enormt efter som man kan se på handleden vad man lyssnar på när telefonen är i fickan den är nu två månader gammal och det är nog ett av mina underbara köp hittills efter som den även fått mig att motionera mer.

 

 

 

I dag har man ätit midsommarmat plus tårta så nu är man mätt och glad. Jag har även bestämt mig för att dra ner på värktabletter och köra mer av slappning  än så länge har det funkat har bara testat det en dag men det gör verkan

 

 

kan varmt rekomendera eboks premiation efter som man både kan lyssna och läsa böcker för under 200 kr och man kan ha hur mycket böcker man vill med sig på resan utan att det tar plats i väskan.

Av cecilia wallenius - 16 juni 2018 16:12

Så där då var det sista två veckorna på min semester bokad det blir att hälsa på två av mina kompisar som man har gått i skolan med så det kommer bli en sväng till västkusten och ytligare en sväng till Värmland. Men dom två första veckorna är än så länge oplanerade. I dag har jag för det mesta njutit av livet och städat i lägenheten så den kan vara fin till midsommar. Jag har även kommit på att jag älskar min kryddvagga något enormt men det kan ju ha och göra med att man har en liten kryddträdgård här hemma

 

Av cecilia wallenius - 14 juni 2018 15:57

I dag var det egentligen meningen att man skulle önska djuren på Tinnerö en glad sommar men sin  dag hund.

 

 

 

Men kroppen ville något helt annat i morse så att i stället för att jobba så kröp man åter tillbaka i sängen och somnade om lite men nu till eftermiddagen mår jag mycket bättre. Men jag tog och storstädade mitt arbetsrum och blev av med en trasig skrivare och bestämde mig för att fortsätta att storstäda lägenheten det har även blivit lite armband

 

 

 

och påtning av snodd till en av mina påsar.

 

 

 

Jag är även så otroligt glad över att jag hittade tusenkronor på ett present kort som jag hade gömt undan på ett bra ställe och inte viste var det var men i veckan kom det fram.

 

 

 

Och det kommer att användas till en bra kamera  så att bloggen kan bli mer livad och även funderar jag på att börja vlogga är lite sugen på det  sen är jag också sugen på en äventyrskamera så jag får se vad det blir först.

Av cecilia wallenius - 12 juni 2018 14:43

Äntligen är alla armband klara som ska vara det nu är det bara mina egna kvar att göra. Men dom görs när lusten tränger på det kanske kommer bli något gjort innan min semester. Sen kan man säga att man verkligen älskar sin nya klocka inte nog med att man kan se vad man lyssnar på den har fått en att ta nya mål på dagarna i två dar har jag nu gått till jobbet och fötterna har inte klagat efter de. I dag kom även ett läder armband till min klocka jag får se om jag tar och använder det snart.

 

 

Men till midsommar kommer det inte att bli använt där har jag redan bestämt vilket det kommer bli.

älksr verkligen naturen nu förtiden det är helt fantastiskt hur underbart det är att se hur den kan förädras.

 

Av cecilia wallenius - 4 juni 2018 18:08

Vilken värme vi har fått hoppas att den stannar eller kommer tillbaka lagom till min semester. Annars har jag inte gjort så mycket en dag som denna.  Jo jag har lärt mig att föra över bilder från telefonen till datorn så nu slipper man bära med sitt extra minne som man har gjort i ett år och det kan betyda att bloggen kan få ännu mer liv och ännu mer följare. Jag kan inte fatta att det är 61 personer som läste min blogg förra månaden vilket gör mig naturligt vis glad. Så tack alla som är inne på min sida.

 

 

mitt promenad stråk på dagarna 

Av cecilia wallenius - 3 juni 2018 16:53

Då var det dags att skriva lite igen. Jag har bara njutit av sommarvärmen och fått årets första solsting kändes lite konstigt att fått det redan men det har varit så otroligt varmt så då ör det inte så konstigt att det kom nu. Sen har jag införskaffat mig en liten kryddträdgård får se om den kommer bli större till nästa år tror det i alla fall men två plantor till en kommer komma till veckan hoppas jag på.

 

 

 

Jag älskar verkligen att man kan byta armband på min nya klocka efter klädstilen även ur tavlan kan man ändra. I går var jag med min ena syslings familj och badade.

 

 

 

Och i dag fixade man blommor på balkongen.

 

 

 

Så denna helg har man inte varit rastlös. Nu ska man ladda för en ny vecka med jobb och hundvakt får se om både hunden och jag tycker det är lika varm denna veka som kommer som det har varit hit tills

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards