Alla inlägg under juni 2016

Av cecilia wallenius - 17 juni 2016 16:28

Då var det fredag äntligen nu är det inte långt kvar tills man har semester längtar enorm mycket efter den. I dag har det inte hänt så mycket mer än att min mor såg till att man fick en långhelg i september vilket man tackar för. I morgon ska jag på barn kalas och det kommer komma ett bus packet med ska bli kul att se hur reaktionerna kommer bli men hon kommer få det riktiga med sen. Det kommer även bli lite shopping till mig och min konstnärs väska plus att det nog kommer inhandlas en och annan pocket bok med så man har till stranden i sommar

Av cecilia wallenius - 12 juni 2016 17:44

i dag tog jag till en början och fixde lite på min nya dator innan det var dags tt fylla på matförådet ännu mer det har även blivit lite presenter fixade för man ska på 7 års kallas på lördag måste bli klar med en bus present innan dess med plus ett födelsedags kort som ska ritas men det ska jag nog hinna med. nnars har jag inte gjort så ycket en dagsom denna mer än att ta det lungt och vilat så man orkar med veckan som kommer nu ska jag fortsätta att fixa med min nya dator så att pogramen jag vill ha i den blir instalerade och klara sen bllir det att hitta sängen så man orkar upp i morgon

Av cecilia wallenius - 11 juni 2016 13:27

japp det kan säga nkan man och börja blogga igen vilket vissrtligrn har kunnat göra men det har varit så setg på den tor jahade men nu med nya känns det som det kan gå igen det ht en hel del på sistonde med

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards