Alla inlägg under januari 2018

Av cecilia wallenius - 28 januari 2018 15:59

I dag har jag för det mesta slappat. Men fram åt efter middagen fick jag ett litet pysselryck och påtade klart en snodd till en av mina påsar

medans man hade en ljudbok att lyssna på.

 

Har även kollat på lite må bra böcker och även avslappnings böcker så man får se vad det blir men nu blir det fortsatt njutning av denna kväll och uppladdning för en jobbvecka

Av cecilia wallenius - 24 januari 2018 15:51

Så där då var det dags att skriva lite igen. Detta år var det tänkt att jag skulle bryta en tränd efter som min höst rent utsagt var för hemsk men att jag mådde dåligt så hade jag so mål att starta 2018 bra för jag blev sjuk den andra veckan in på nya året och fick vackert vara hemma. Men nu tar jag nya tag och ska upp nå i alla fall en full arbets veka denna månad. I dag efter mina jobb blev det lite fix bland annat blev det en ny väggklocka och en glödlampa. Jag har även kommit på att ljudböcker i mobilen är toppen.

 

Så nu funderar jag på att ta bort ala mina cd ljudböcker så man kan få lite bättre platts plus att jag har dom kvar fast påminneskort och man får med det mer plats i ett av sina skåp till annat  Älskar även att läsa på min surfplatta       

Detta är tredje boken av en bokserier om en av mina föredetta klasskopisas storasyster har skrivit kan verkligen rekomendera den 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards