Alla inlägg under juni 2020

Av cecilia wallenius - 26 juni 2020 18:00

I dag efter att man slutade jobbet så åkte man och fixade sig en ny kaffe drink för mig detta år och man har smakat på den tidigare och nu har man fastnat för denså den blev det innan man åkte

 

 

 

hem och sov middag och samlade lite shopping krafter in för semestern m för man handlade faktiskt lite till den bland annat en ny selfie pinne som är mindre än min gamla.

 

 

 

Plus att den har stativ vilket är underbart ibland.

 

 

 

Men jag ska ändå skaffa mig ett golvstativ så att man kan använda sin fotostudio mer och man slipper skaka på handen sen blev det även en pyjamas på rean så att man kan känna sig fräsh när man ska sova borta.

 

 

Av cecilia wallenius - 13 juni 2020 17:30

Denna dag började med att putsa fönster så nu är dom rena och man kan se ut.

 

 

 

Dagen fortsatte med lite koll och fix på kafferecept. Och även lite hudvårds produkter som kan vara bra och ha till sommaren bland annat så tänker man fylla på med mer efter sol ansiktsmasker och även en av mina favoriter nämligen cocos masker så det kommer det att få bil mer av den.

 

   

Av cecilia wallenius - 10 juni 2020 16:59

Denna lediga dag var det tänkt att man skulle ha putsat fönster men jag tar det till helgen i stället och i stället kände man för en vile dag i dag för att orka men att jobba resten av veckan.  Jag har även märkt att man fastnad för en kaffedrink som är perfekt nu på sommaren.

 

 

 

Och jag kommer att leta reda på mer sådna recept så att man kan variera sig lite plus att det kan bli lite billigare än att köp ett paket tre gånger i veckan annars har man inte gjort så mycket en dag som denna förutom at kollat på lite mer utrustning till min mobil.

Av cecilia wallenius - 9 juni 2020 16:15

I dag efter jobbet blev det äntligen så att man kunde sova lite middag men innan man gjorde det då gick man och tänkte på att skaffa en till usb hubb så att man slipper ta upp en väldigt massa kontakter när man är på resande fot och inte vill ta upp så många vägguttag för det finns lite man måste ladda på en dag när man är och reser. i dag kom även lite foto linser till min telefon för jag vill kunna ta varierade bilder.

 

 

 

Sen har man även fastnat för en kaffedrink som är kanon när det är varmt ute.

 

 

 

I dag kollade man även igenom sin foto utrustning och man kan nog konstatera att man har en del men än är man inte nöjd det ska till lite mer.

 

 

Av cecilia wallenius - 6 juni 2020 16:51

i dag för 18 år sen vr det en dag med strålande sol och jag var en av dom sista som fick ta studenten på nationaldagen. Och under dom här åren har det hänt en hel del i mitt liv jag har bytt jobb tre gånger och även flyttat sagt upp kontakten med min far och även startat min blogg. Men det har inte alltid varit lätt under dessa år jag har fått kämpa en hel del för att man ska må bra och haft dåliga läkare som inte velat hjälpa mig men som tur är så kommer man att få en ny till hösten. Som man hoppas på är bättre. Men denna dag tog mn och firade men en bakelse.

 

 

 

För hoppningsvis så ska dessa snart bli påsa till min foto utrustning-

 

 

Av cecilia wallenius - 4 juni 2020 16:53

I dag har man kollat på lite tillbehör till min telefon eller rätare sagt till bloggen så att jag kan ta varierade bilder.Jag hoppas på att komma i gångmed att anväda dessa snart.

 

 

 

Man har även tagit och beställt en till fotostudio som är lite större än den jag har det är inget fel på den men ibland har jag märkt den är lite för liten för att ta bra bilder. Och även stativ även om jag har ett så skulle det vara skönt med minst två till så att man slipper skaka på handen när man ska använda sin fotostudio.

 

 

 

Detta är vad man ska ägna sig åt i helgen efter att man putsat fönster

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards