Alla inlägg under januari 2012

Av cecilia wallenius - 31 januari 2012 18:50


I dag efter jobbet så blev det lite koll på gömställen till akvariet till mina små liv som jag har där. Sen var jag och handla lite för det går ju åt lite tvättmedel även om lever snålt denna månad. När jag kom hem tog jag mig an lite städning och fortsate att tvätta jag får se vad denna kväll kan bjuda på men jag kan snart ta och njuta av att det är rent och snyggt nu ska jag bara ha lite snygga vaser och liter snitt blommor men det tänker jag skaffa till min födelsedag i slutet på februari jag har även hittat lite snygga prydnadskuddar till gästsoffan så jag får se när det kan inhandlas annars har jag bara tagit och fått ordning på lite måsten och sånt som blev liggande i morgon ska jag ta och ordna ännu mer.

Av cecilia wallenius - 30 januari 2012 17:09


Denna dag har jag bara tagit och njutit. Och varit och lämnat tillbaka en ljudbok som jag har lånat när jag kom hem tog jag och villade och tydligen samlade lite städ och plock krafter för efter att man hade ätit så åkte damsugaren fram och golven blev snygga i kväll ska jag nog sitta bänkad framför tv jag har nämligen några program som är samtidigt men några får jag ta och se lite senare. Morgon dagen får jag se hur den blir men det lutar mot en skön dag då men så det ska nog få bli det och ta och leta lite gömställen till akvariet

Av cecilia wallenius - 29 januari 2012 16:54


Denna dag har jag bara tagit och njutit. Och sen blev det ordning på mitt arbetsrum jag har även hittat lite prydnadskuddar till det och sovrummet nu ska jag bara ha en mörkgrön filt till sovrummet och lite dekorationer så är det mysigt där inne. Annars har jag bara tagit och njutit av denna helg och är så glad att jag har fått små liv i akvariet så nu måste jag snart ut och leta lite dekorations gömställen så att det slipper vara rädda. Jag får se vad denna vecka kan bjuda på vem vet det blir nog lite mer fisk och kanske ska man testa en ny sort så man får lite mer bladning i akvariet. Jag vet vad jag skaffa i slutet på nästas månad då blir det en ny mobiltelefon sen får jag se om det blir något mer.

Av cecilia wallenius - 28 januari 2012 18:01


I dag på morgonen upptäckte jag två små liv till i akvariet vilket jag givit vis blev glad över så nu behöver jag verkligen skaffa lite mer gömställen så jag ser dom ännu mer. Annars har jag bara njutit över att det är helg och tagit och plockat i lägenheten Det blev även en sväng till djur affären för att inhandla lite mer fisk och kolla på lite roliga göm ställen så jag får se när det kan inhandlas men det blir nog snart vad jag vet. Jag har även kollat på en födelsedags present till mig så nu vet jag vad tänker ta och skaffa i slutet på februari. Nu ska jag fortsätta att njuta av kvällen.

Av cecilia wallenius - 27 januari 2012 15:44


I dag efter att man slutade jobbet så tog jag en sväng till djuraffären med ett till vatten prov. Det blev även lita koll på fiskar som jag blev sugen på så vi får se i morgon när jag har sovit på saken. Vatten provet var helt okej så nu kan man ta och fylla akvariet med mer fisk och hoppas på at man får lite mer små yngel så småningom annars håller jag på att gör helg snyggt i lägenheten. Jag har inga planer för denna helg mer än att köpa fiskar och kolla på rammar till hallen till mina kort som jag tog och förstora. Jag ska bara hitta några snygga som jag ska förstora till sovrummet med för det blev väldigt bra.

Av cecilia wallenius - 26 januari 2012 16:58


I dag tog jag och handla lite hygien artiklar innan jag styrde stegen hem för att ta och städa akvariet som blev riktigt snyggt så nu ska jag bara ta resten av lägenheten så man kan ta och njuta i helgen. Minna kort som jag beställde till hallen har med kommit så jag lär nog ut och leta rammar så det kan komma upp på väggen det kommer bli riktigt snyggt när det kommer på väggen så nu ska jag bara hitta några snygga till sovrummet med. Annars har jag bara njutit av livet. I morgon ska jag ta och shoppa lite tror jag sen ska jag se om akvariet kan bli på fyllt av lite mer fiskar det beror på vad vatten provet visar så jag håller tummarna och fiskarna håller sina fenor för det vill med ha mer vänner. Sen får jag se om det blir något mer inhandlat det beror på hur glad jag kommer bli i morgon men jag måste ha ett filter till akvariet för det såg lite för trasigt ut såg jag när jag tog och städa akvariet tidigare i dag.

Av cecilia wallenius - 25 januari 2012 18:33


I dag efter jobbet blev det en sväng på stan och kollade på lite dekorationer till sovrummet och lite kläder till mig innan jag styrde stegen hem och tog och njöt av livet. I helgen tänker jag ta och fyll på akvariet med lite fisk efter som en del har dött jag funderar på lite nya sorter med så jag får se vad jag tar men fiskar blir det det vet ja. Sen har jag även kollat på lite nya gömställen till akvarier efter som jag har lite små fisk som är lite rädda av sig. Kvällen kommer nog bli framför tv innan jag tar och sover för att orka med morgondagen då det står städning av akvariet på efter middagen och hoppas på att vattnet är bra på fredag så det kan bli lite mer fisk till akvariet.

Av cecilia wallenius - 24 januari 2012 16:47


Efter att man slutade jobbet i dag så tog jag och handlade lite innan jag åkte hem och sate beslag på mitt vita skåp i sovrummet så nu är det med snyggt sen tog jag hand om den rena tvätten så nu kan man man ta och njuta snart är det dags att laga kvällsmat. Sen får jag se hur kvällen blir men jag känner mig i fixartagen så lite lär det nog bli fixat med. Det kommer i alla fall bli koll på mer fiskar till akvariet funderar på någon ny sort så det kanske ska bli det när vattnet är bra igen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards