Alla inlägg den 4 september 2012

Av cecilia wallenius - 4 september 2012 17:14


I dag efter jobbet så blev det inte vad jag hade tänkt för jag könde mig dålig så jag tog och åkte hem och vilade i stället men innan jag styrde3 stegen hem tog jag och köpte på mig lite garn så att man kan sticka benvärmare till sig. När jag kom hem så la jag mig för att sova middag och somnade nästan genast så jag ä nog lite halv dålig för jag känner mig inte pigg efter att jag vaknat heller. Men äntligen har man fått upp sin hall lapa som har varit ner plockad efter som det var något fel på den men nu är den uppe och lyser så snyggt i min hall Nu blev man nästan lite taggad att sätta upp lite tavlor så jag ska nog ta och skaffa ramar till min hall i morgon om jag inte ligger nerbäddad sen måste man ju hitta en snygg matta dit med. Nu i kväll har jag tittat på lite böcker från biblioteket som jag tänker ta och låna jag har även ställt mig i kö på en del så till helgen tänker jag nog ha lite smyckes inspirations ider om jag kanske ska göra någon gång i fram tiden och är det böckerna bra man lånat så kanske jag tar och kostar på mig några eller alla av dem men kanske inte alla på en gång då. Nu ska jag fortsätta att njuta av kvällen och se vad morgondagen kan bjuda på

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards