Alla inlägg under oktober 2022

Av cecilia wallenius - 31 oktober 2022 17:44

Det är så härligt att vara i gång med sin blogg igen efter ett så längt uppehåll man gjorde nej det var inte något som hände jag hade bara inte tiden till att blogga men nu så är man på banan igen. Och ja man måste säga det sen man fixade sina hörlurar som set var ett enkelt fel att fixa vilket jag inte trodde från början så har man börjat att älska dom på nytt igen.

 

 

 

Och ja man måste komma i gång med att  läsa lite igen och inte bara lyssna på ljudböcker jag har i alla fall två fakta böcker eller vad man nu  ska kalla dom som man skulle vilja läsa snart.

 

 

och även denna bok skulle man vilja läsa jag har läst en om  foto med mobilen och den var super bra.

 

 


Av cecilia wallenius - 29 oktober 2022 18:27

Jaha då var det väl dags att komma i gång med sin blogg igen då efter ett litet uppehåll. Jag har väll inte gjort så mycket den sista tiden mer än lite rare armband

 

 

 

sen har man tagit dagen som den kommer med jobb sök och lite annat som man måste göra. Man har även hunnit med att knyta lite armband och njutit över att sina älskade hörlurar är hela i gen ena var lite konstigt ljud i så man har inte använt dom men i veckan tog man tag i det så nu är dom hela igen.

 

 

 

Så det firade man med lite sushi nu till kvällen.

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards