Alla inlägg under juli 2011

Av cecilia wallenius - 29 juli 2011 19:11


I dag har jag jobbat min sista dag på jobbet de känns faktiskt riktigt underbart även om det inte är så kul att vara arbetslös men jag van trivdes på jobbet så det var riktigt underbart att ta och bara gå hem. Annars så har jag bara tagit de lugnt och njutit av dagen och fixat lite till hemmet. Annars har jag bara njutit av livet jag saknar inte jobbet ett dugg de är snarare tvärt om att det är skönt att slippa gå dit på måndag.

Av cecilia wallenius - 21 juli 2011 19:38


I dag har jag inte gjort så mycket för utom att se till att lägenheten är snygg till på söndag. I morgon bär det av till Nyköping och firning av namnsdagar sen ska jag bara ta det lugnt och njuta av livet. Nu väntar man bara på att ett par byxor ska bli torra så jag kan gå och lägga mig för att ta och jobba i morgon innan jag åker hem.

Av cecilia wallenius - 19 juli 2011 18:48


I dag har jag varit hemma och kurrerat min förkylning som var rätt så liten. Man jag passade på att städa. Sen ska jag smyga ut och fixa lite. Men i morgon ska jag ta och jobba igen sen så är det ju snart helg. Då ska jag vara pigg och glad för det blir en sväng till Nyköping och hälsa på. Sen får jag väll se när jag tar och besöker jobbet men någon gång blir det det hoppas jag på.

Av cecilia wallenius - 14 juli 2011 08:57


I Dag har jag för det mesta tagit de lugnt. Det har inte hänt så mycket på sistone så det är därför jag inte har skrivit något. Till helgen ska jag få främmande. Och nästa helg ska jag till Nyköping och friar lite namnsdagar + födelsedag sen ska jag kanske hämta två böcker som jag har där. Men nu ska jag ta och leta lite konst till arbetsrummet.

Av cecilia wallenius - 9 juli 2011 18:47


Nu har man äntligen kommit hem efter en vecka på resande fort. Tack för ett underbart almedals vecka. Hoppas de blir ett nästa år I dag har jag kommit hem till mig igen det känns helt underbart att vara hemma igen. Man hinner knappt hem för en man är igen känd av boken som kom ut i måndags i morgon tänker jag bara njuta av livet och kolla vad jag ska äta resten av vecka. Sen har jag bestämt att jag ska äta mer när provdoserat och äta mer vegetarisk när jag är ute på reser och även förenings livet. Annars har de väll inte hänt så mycket denna vecka nu samlar man det sista krafterna för att jobba på måndag.  

Av cecilia wallenius - 7 juli 2011 19:03

I dag har
jag varit på en ut flykt sen tog man och badade i en blå lagun.  Jag tog även en promenad runt den. Men när
huset tog och sov tog jag och gick en promenad runt ring muren så denna vecka
har man verkligen använt benen och gått. I morgon går båten till fast landet för
att börja jobba på måndag men före de ska jag hämta en bok som finns på
Nyköpings bibliotek innan jag tar och åker hem till Linköping för att vara på
jobbet på måndag. Denna veka har vart helt underbar man har verkligen haft tur
med vädret. Jag längtar i egentligen inte till jobbet ett dugg

Av cecilia wallenius - 6 juli 2011 19:46

I dag har
jag varit i Almedalen och ätit Visby glass  sen har jag varit på en del seminarium och
informerat om vår fotoutställning som vi har haft i morgon ska vi göra en
utflykt till grottor sen  får vi se vad som
händer. På fredag är det dags att ta båten över till fast landet

Av cecilia wallenius - 5 juli 2011 16:00


I dag har
jag åter varit i Almedalen och lyssnat på seminarium sen har jag delat ut vy
kort nu sitter jag nu duschad och fräs till föräldrar kraft middag som jag ska på
klockan fem. än så  länge  har vi haft tur med vädret det är ju bara att
hoppas på att vi får det resten av veckan med. 
Det är verkligen skönt att vara lite ledig men på måndag börjar man
jobba igen jag ska bara jobba lite på min solbränna så de ser ut som jag har
varit utomlands i morgon tänker jag träffa en gammal klass kompis sen får man
väll se hur lång kvällen blir men ni får väll ha de så bra där på fast landet i
vilket väder ni nu har här lyser i alla fall solen. tuvär så ä var maten slut närjag skulle äta så jag tog och köpte mig en pizza så nu är man mätt och belåten i alla fall i kväll ska jag bara njuta


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards