Alla inlägg under oktober 2017

Av cecilia wallenius - 29 oktober 2017 16:51

Denna vecka blev inte som jag hade tänt tuvärr. Det var tänkt att jag skulle ha jobbat som vanligt. Men det kom nu till en pungt där kroppen sa ifrån att detta går inte du måste tänka på dig själv ett tag nu. Jag är och har varit i en deprition som jag nu sakta men säker är på väg ur nu. Så alltså i stället för att jobba så såg jag till och villa upp mig och hitta kraft och det känns mycket bättre nu efter att varit hemma i en vecka och att man fått städ både från släkt och vänner men även arbetet. Nu ser man framåt och hoppas på medvind igen och ska i första hand se till att må bra igen.

 

snart dags att sova i natt kommer man sakna detta troll som man har delat säng med hela veckan och sett till att man örjar måbra igen   

Av cecilia wallenius - 16 oktober 2017 12:16

Så där ja som jag sa i går så mår jag mycket bättre nu förtiden i går sa iag att jag skulle inhandla en systemkamera men så kommer det inte jo den ska inhandlas men inte till jul utan den får komma till våren i stället men det kommer komma en julklapp ändå kanske lite tidigt men jag fix spader på min surfplatta i morse så det kommer komma en ny surf plata så i dag beställde jag den plus lite tillbehör till den sen kommer nog beställa något mer eller om jag köer det i affären nämligen ett tangent bord det lutar åt det så det kommer det att få bli

Av cecilia wallenius - 15 oktober 2017 15:48

Jaha då var det ett tag sen igen då dt har hänt en hel del sen sist jag Har äntligen kommit i fatt efter min deprition så nu ligger man i fas med allt igen sen har jag kollat in min nya kamera eller min julklapp som jag kommer få efter lite skulder och hund jobb ja tänker nämligen inhandla mig en systemkamera så att jag kan ta lite bättre bilder och så småningom börja vlogga. Annars har jag bara jobbat på att må bra vilket går rätt så bra jag har hittat min pyssel nerv som ut löste det hela men nu är ännu starkare hoppas bara det inte  kommer tillbaka på ett bra tag men nu vet jag ju knepet  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards