Alla inlägg under juni 2011

Av cecilia wallenius - 30 juni 2011 20:35


I dag har jag jobbat de är så skönt att veta att man har semester nästa vecka även om de blir lite jobb då men det är inte så krävande som ett vanligt. Så nu är man full laddad för en vecka på Gotland. I kväll har jag tvättat de sista så nu är det bara att stänga i gen väskan på lördag morgon då min resa börjar annars så har jag bara tagit de lugnt i kväll och tagit hand om mina blommor.

Av cecilia wallenius - 29 juni 2011 09:34

 

I dag vaknade jag med nackspärr och lite ont i skulderbladet så jag tog och stannade hemma och villade. Men tvätten sköter sig skälv så nu går den för fult så jag har några rent att ta på mig nästa vecka. Annars så har jag bara tagit de lugnt i morgon tänker jag jobba sen är de ju inte långt tills man drar till Gotland och strunta i jobb tankar men man ska ju vara en prinsessa då

 

Av cecilia wallenius - 19 juni 2011 19:49

I dag har de regnat hela dagen. Men vad gör de man kunde ju passa på att städa lite och även tvätta så de var skönt på de sättet sen har jag inte gjort så mycket denna söndag i morgon ska jag ta och jobba igen efter de ska jag åka och lämna till baka lite ljudböcker annars så har jag inte gjort så mycket i dag mer än att kollat vad jag behöver till Gotland för jag ska ju dit och vara prinsessa.

Av cecilia wallenius - 18 juni 2011 17:56


i dag har jag fixat lite som jag ska ha med mig till almedalen och även midsommar sen så lånade jag en ljudbok till på onsdag ska jag till Nyköping och låna två till. Men åter gå till dagen för utom att varit på stan så har jag hunnit med att snygga till mig och även balkongen fick sig en om gång. Så nu kan man sitta där och njuta om man vill de. Annars har jag inte gjort så mycket i dag förutom att kolla vad jag behöver inhandla till almedalen och midsommar.

Av cecilia wallenius - 15 juni 2011 18:52


I dag har jag jobbat sen åkte jag till biblioteket och lämnade till baka lite böcker och även lånade lite nya som jag håller på att kopiera till datorn nu som senare kommer att bli cd skivor av sen. Jag har även hunnit med tre maskiner tvätt i dag. I morgon tänker jag ta och städa i min lägen het för det är behövligt + att jag även börjar på mitt nya jobb så nu är det inga slappa dagar längre

Av cecilia wallenius - 13 juni 2011 19:13


I dag har jag jobbat sen tog jag och åkte och lämnade tillbaka lite av de ljudböcker som jag har lånat. Sen blev de även lite nya lån så nu har man och göra ett tag till. Jag gå även och väntar på lite reservationer som för hoppnings vis kommer till biblioteket i Nyköping i veckan. Annars så har jag bara haft en skön måndag och plockat lite i lägenheten. Men nu ska jag sova för att orka men morgon dagen då jag fort sätter att städa.

Av cecilia wallenius - 10 juni 2011 18:40


I dag har jag varit och jobbat sen tog jag bussen ner på stan och gick till biblioteket och lånade lite det blev även lite shopping när jag ändå var i gång när jag kom hem så satte jag mig som vanligt vid datorn och kollade runt lite. Jag hittade lite böcker och fyllde snabbt på min lista på pocketböcker jag vill ha så nu finns det en hel del att läsa. Så man kan väll hoppas på en skön och varm sommar så man kan ligga ute och läsa. Efter stads shoppingen så åkte jag hem och kopierade lite ljudböcker till cd skivor. Helgen ska jag ägna mig åt att bara njuta jag har inte så mycket planer mer än att kanske ta och städa i lägenheten.  

Av cecilia wallenius - 9 juni 2011 18:55


Dag har jag haft de skönt efter jobbet åkte jag och shoppade lite te och de blev även lite fönster shopping. När jag kom hem tog jag de rätt så lugnt. Det är rätt så skönt att de är fredag i morgon till helgen blir det ganska lugnt kanske ska ta och städa i min lägenhet då de beror på vad vädret tillåter.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards