Alla inlägg den 14 september 2012

Av cecilia wallenius - 14 september 2012 18:31


I dag efter att man jobbat tog man och fixade lite till den kreativa helgen som jag kommer ha i helgen så nu klan äntligen mitt ena syskon barn få sin kanin för nu är den nästan klar den ska bara fyllas och sys i hopp När jag kom hem så hade lite bilder till min hall kommit så nu ska jag ut och jaga ramar dit men jag kom på att jag ska beställa en bild till men det tänker jag ta och göra när jag tar och fixar bilder på mina syskonbarn. För nu har jag kommit på hur jag vill ha det med dom nu ska jag bara sticka två stycken till till henne så hon får en liten kanin familj. Jag har även tänk att sticka två till mig själv som ska få bo i mitt lilla rum. Det blev även en sväng till frissan för till snygging av frisyr som var välbehövligt. Jag har även kommit på en första julklapp så nu hoppas jag bara att jag kan få lite hjälp av min mor att få den snygg men det ska nog gå. Nu ska jag tta och sticka lite tror jag och njuta av resten av kvällen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards