Alla inlägg under juli 2023

Av cecilia wallenius - 28 juli 2023 16:45

I dag har man inte gjort så mycket mer än att fixat lite i mitt sovrum. Det har även blivit lite målning med diamanter på en på börjad tavla som man ska ha i sitt arbetsrum.

 

 

 

Man har även njutit av ett underbart besked man fick i veckan det känns helt underbart och ja man kommer att fira det plus en liten hemlighet i höst.Man har även börjat att gilladessa allt mer från att bara gila en av dom gillar man nu alla tre.

 

 

Jag får se om man hinner läsa lite ur denna i kväll eller hur det blir.

 

 




Av cecilia wallenius - 23 juli 2023 16:46

Denna dag har man inte gjort så mycket mer än att få i ordning lite i hemmet man väntar fortfarande på två hjul till min gästsoffa så att man kan få ordning i sitt vardagsrum med men förhoppningsvis så kommer dom till veckan. man har även tagit och skrivit upp vilka nummer mina fotobakgrunder har för märkning i fall man behöver inhandla mer och även var dom heter så att man vet när man behöver mer tyger.

 

 

 

Och man har verkligen förälskat sig i sin airup flaska med.

 

 

 

och lite läsning har det blivit på den sista tiden med ur denna så att man kan redigera lite bilder snart med.

 

 

Av cecilia wallenius - 21 juli 2023 14:59

I dag har man bara njutit över att vara lite ledig och man kunde inte hålla sig ifrån att beställa lite målningar man kan väll säga att det kliar lite i fingarna med att påbörja denna jag brukar ha minst två målningar i gång samtidigt så man får väll se när man sätter i gång med denna.

 

 

 

Och jag det är inte para de som kliar i mina fingrar just nu man vill verkligen få ordning på det lilla kaos i sitt vardagsrum så att man kan flytta in delen i som just nu väntar på nya hjul kan flytta tillbaka till sitt arbetsrum så att man kan fortsätta med att dels göra armband och även lite diamant målning kan få komma i gång igen

Av cecilia wallenius - 19 juli 2023 15:45

Då var det dags att skriva lite i gen då. i måndags tog man tag i att fixa nya hjul till min soffa för ja det gamla har gjort sitt så nu ser mitt vardagsrum ut som ett bombnedslag i väntan på två hjul till för jag beställde för lite så nu väntar man på två hjul till hoppas på att dom kommer snart.

 

 

 

När man ändå har den som den är nu så passade man på att efter dra lite skruvar och upp täckte då att det saknades lite skruv så nu väntar man på ännu en leverans. Man har även tagit och läst lite ur denna bok.

 

 

 

Annars har man änat denna dagen åt att fixat lite.

Av cecilia wallenius - 7 juli 2023 15:18

Då var det dags att skriva lite i gen då nu har man äntligen tagit en paus från sin diamantmålning för att fylla på sina rare armband lie mer och ja ingen är gladare än jag att dom är så uppskattade så här ett antal år senare när eden till dom kom att dom kan säljas fortfarande. Det trodde man inte till en början efter det finns så många andra typer av armband men man är väldigt glad över att dom lever vidare  och hoppas på att dom lever kvar till sällsynta fyller 25 i höst.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards