Alla inlägg under juni 2012

Av cecilia wallenius - 29 juni 2012 14:40


Äntligen har man semester och fyra år i rad har man sluppit att höra allt prat om när man ska ha semester och fått den flyttad. Nu får man ha den när man vill det är helt underbart så i år har jag tagit hela juli så nu hoppas jag bara på att det kan bli lite varmare så man kan bli lite solbränd med. Men i år har jag bara fått 4 veckor mot mina andra tre år då jag hade sju veckors semester Det ska verkligen bli skönt att villa kroppen från jobb även om jag har planerat lite jobb i lägenheten så är det inte samma sak. Men jag ska ju ta mitt ena syskonbarn till Astrid Lindgrens värd så hon får sin julklapp. Nu är väskan packad och en vecka på Gotland väntar på en där jag ska vara med några till men det kommer först bli en mellanlandning på Tyresö där jag ska hälsa på min bror med familj och även se mina syskonbarn. I morse när jag vaknade fick jag se tre små liv i mitt akvarium så nu hoppas jag bara på att dom lever när jag kommer hem efter en vecka på resande fot. Mobil telefonen är laddad med lite tidsfördriv med nu måste jag bara packa ner så jag kan ladda den med ström med och även ett extra batteri så man har till Gotlands resan med.

Av cecilia wallenius - 19 juni 2012 19:59


I dag tog jag och bland annat handlade ett bar byxor sen blev det även lite koll på kläder innan jag tog mig till biblioteket och hämtade en ljudbok sen styrdes stegen hem för att sova middag nu i kväll har jag bara njutit av livet för utom att jag torde för en liten minut att man fått solsting för jag hade hjärnsläp i huvudet men de löste sig de med det är tur att det bara är en dag kvar att jobba denna vecka sen jobbar man bara en veka till innan man tar en välbehövlig semester men nu ska jag ta och sova så man orkar men allt de man ska fixa till fredag.

Av cecilia wallenius - 18 juni 2012 19:00


I dag efter jobbet tog jag och handlade lite mat sen åkte jag hem och sov en underbar middag nu i kväll tog jag och åkte till ljud dokton med min mp3 spelare så nu håller man tummarna på att den går på garantin det blev även lite koll på kläder som ska inhandlas i morgon så man har något att ha på sig till sommaren nu skaq jag ta och se om jag hittar min säng och sova så jag orkar mewd morgondagen

Av cecilia wallenius - 14 juni 2012 18:36


I dag tog jag och fixade lite innan jag styrde stegen hem för att fortsätta att tvätta så nu börjar man snart se boten på min tvätt korg jag fick även ett städ ryk och började städa lite här och där i lägenheten. Innan jag åkte till jobbet i morse så tog jag och beställde lite till både min kamera och min mp3 spelare så nu kan jag verkligen njuta i sommar nu ska jag bara fixa lite till min mobil som jag verkligen har kommit i gång att spela på i morgon tänker jag ta och kolla på lite mer kläder som jag behöver sen kommer det nog bli koll på annat med.

Av cecilia wallenius - 13 juni 2012 19:00


I dag tog jag och handlade lite mat innan jag åkte hem och tog de lugnt. Ja har även kollat på vd jag behöver till min första vecka på min underbara semester som jag tänker ha hela juli de känns faktiskt skönt mina hus djur lever och mår bra man kan väll säga att man än en gång har lyckats att få en annorlunda fisk i akvariet så nu hoppas vi bara på att den och den andra som jag har ska överleva annars har jag för det mesta tagit och tvättat så man har lite rent att sätta på sig jag har även ordnat lite nya spel till min nya telefon så nu lär inte båt resan bli så lång och trist som den kan vara till Gotland i juli men nu är det dags att leta upp sängen och tänka över lite beställningar som jag ska göra innan min semester.

Av cecilia wallenius - 3 juni 2012 17:43


I dag tog jag och kollade på lite byxor och annat för sommaren fast den känns långt borta men man kan väll hoppas på att värmen kommer tillbaka snart annars så har jag inte gjort så mycket denna dag nu till kvällen när man gick och väntade på lite mer fisk barn så såg man några så nu hoppas man bara på att det ska bli fler. Men det kommer det att bli till slutet av veckan då jag ska sommarstäda akvariet och skaffa lite nya växter. Nu ska jag ta och städa lite så man slipper göra allt i slutet på veckan.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards