Alla inlägg under december 2011

Av cecilia wallenius - 31 december 2011 14:36


Nu är den äntligen i hopp satt det gick ju hur enkelt som helst att sätta i hopp den så nu står den i mitt arbetsrum och är super snygg jag ska bara hitta ett snyggt litet bord och en skön skrivbordsstol så är arbetsrummet klart så det är bara att fortsätta och se hur jag vill ha de i resten av min lägenhet. Till kvällen ska jag gå bort och fira in det nya året sen får man se hur lång natt det blir i natt men jag hoppas på ett bra 2012 år då man kommer över 30 gränsen sen får man se om det blir något mer men vad jag vet så ska jag bo kvar där jag bor och ha husdjur ett bra tag till.

Av cecilia wallenius - 30 december 2011 21:47


Efter en lång väntan kom äntligen min gäst säng nu börjar arbetsrummet ta form sängen börjar bli klar man kan väll tacka min föredetta far att han gav mig förmågan att montera i hopp saker för det går verkligen snabbare än vad jag trodde från början jag får se vart jag hamnar inatt men nu ska jag fortsätta så jag kan njuta i morgon när jag går upp i morgon.

Av cecilia wallenius - 29 december 2011 10:11

 

I dag tog jag och köpte mig en madras till min gästsäng som kommer i morgon sen är det bara att ta fram verktygslådan och montera i hopp den. Annars så har jag bara njutit av denna veckas ledigt jag får se hur jag gör nästa år men jag är troligt vis ledig över jul då med för det är verkligen mysigt att bara få njuta. Jag får se om det blir lite koll på matta till arbetsrummet med sen är det bara att inhandla kuddar till soffan så den ser lite mysig ut och en läslampa så man kan ligga och läsa om man vill de eller sitta. Det ska även hamna ett litet bord där inne med så man kan ställa i från sig sitt vattenglas eller tekopp om man vill de. Nu ska jag fortsätta att njuta av denna dag.

Av cecilia wallenius - 28 december 2011 13:54


I dag tog jag åter och njöt lite av att vara ledig sen när jag vaknade så blev det lite besök i mattaffären för att hitta en snygg matta till arbetsrummet det kommer i alla fall få bli en med ludd på så man kan gosa med fötterna när man vaknar på morgnarna när man ska kliva upp. Annars så har jag bara tagit och njutit av livet på fredag ska jag montera i hopp min julklapp för då kommer nämligen en soffa hem till mig så sen är det verktygslådan som ska fram så jag vet nog vart jag kommer sova när den är klar det blir att inviga den så den är skön. När jag kom hem från min lilla stats tur så tog jag och fick i ordning på akvariet så nu börjar de se snyggt ut igen sen blev det även lite städning i resten av lägenheten så den är snygg när man ska få främmande nästa veka ska jag ta och fixa lite fiskar till sovrummet så jag kan ligga där inne och njuta när jag ska sova men det ska inte bli så fullt i det som det var innan jag tog och köpte mitt stora det kan jag lova nu ska jag fortsätta att ta och njuta.

Av cecilia wallenius - 27 december 2011 14:18


I dag blev det lite plock och städning. Jag han även en sväng till tornby för att kolla på lite kuddar som var på rean som jag tänker ha i mitt gäst rum på fredag ska jag ta och montera i hopp min gäst säng som jag gav mig själv i julklapp i år sen är det bara att fixa så att det blir mysigt i arbetsrummet och det komponerade gästrummet. Sen är det bara att inviga den så man får väl se var man hamnar när den är klar. Annars så har jag bara tagit och njutit av att vara ledig och att man har ett snyggt hem. Det blev även lite fisk köp efter som jag har haft en del som har dött för mig så nu kan man ta och njuta lite till nästa vecka tar jag och ordnar några till akvariet i sovrummet så jag kan ligga där inne och mysa med och även sitta för jag fick nämligen en stol i julklapp som jag ska ha där inne. Så nu börjar i alla fall sovrummet likna något det enda som behövs titt är en bättre säng men det får jag ta om några år när lägenheten är helt klar. Det är verkligen skönt att vara ledig i jul i år för jag njuter verkligen att jag har det så snyggt. Nu ska jag se vad kvällen har at bjuda på men det blir väll rätt så lugnt antar jag men först ska jag nog ta och sova middag.

Av cecilia wallenius - 26 december 2011 15:31


Det var helt underbart att vakna hemma hos sig själv i morse och få njuta av julen i år. I dag ska jag nog ta och kolla på lite mattor och kuddar till mitt hem sen blir det nog lite koll på annat med. Annars ska jag bara ta och njuta av denna dag så får jag se vad jag hittar på men man är ju ledig så man kan ju ta dagen som den kommer. Jag har äntligen kommit på vilket tema jag tänker ha till akvariet i sovrummet om jag bestämmer mig för att ha två stycken så kommer det få vara lite slottsruin där inne. Annars så har jag bara tagit och njutit av att jag har så snyggt i år. Jag får se vad dagen bjuder på i morgon troligt vis blir det lite husdjur till mina akvarium sen får vi se om det blir något mer.

Av cecilia wallenius - 25 december 2011 13:58


I dag åkte jag hem till mig igen min jul blev bättre än vad jag trodde i början jag är riktigt nöjd men mina julklappar till veckan ska jag ta och fixa lite så att jag kan göra snyggt i mitt arbetsrum sen ska det nog få bli lite fiskar till sovrummet och kanske några till det stora akvariet i vardagsrummet. Annars ska jag bara ta och njuta av att vara lite ledig. Så får jag se vad det blir för roligt jag hittar på. Nu funderar jag på att lägga mig och villa det tar på krafterna att vara faster när man inte är pigg.

Av cecilia wallenius - 24 december 2011 07:22

I dag är det
julafton jag tror att jag har varit riktigt snäll så jag lär nog få någon
julklapp i alla fall. Annars så är inte denna jul vad jag hade tänkt för et
antal dagar sen för jag är nämligen sjuk och fryser som en gris men jag är som
tur vad ledig på mellandagarna så jag kan ta och se till att bli frisk då.  Annars så har jag inte tänkt att göra något
under min ledighet. Jag får se om jag tar och fixar i ordning på mitt arbetsrum
nu när jag får en säng ditt på fredag. Annars så tänker jag bara ta och njuta
av denna jul. Nu ska det snart bli julfika tror jag det värkar som huset börjar
vakna lite smått så man får väl se vad jag hittar på resten av denna dag men
det lär nog bli lite lek eller om jag lämnar det till min lillasyster och tar
och villar så jag är pigg i kväll för att se om det kommer någon tomte. Men han
har nog lite svårt att komma fram i år efter som det inte finn någon snö så han
lär nog ha gått väldigt långt men det är ju tur att det bara är julafton en
gång om året så han kan villa till nästa år. För det är väl säkert ett antal
barn som vill att han kommer i dag.  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards