Alla inlägg den 29 november 2012

Av cecilia wallenius - 29 november 2012 17:05


I dag efter jobbet blev det lite handling innan man styrde stegen hem och hämtade ett paket och satte upp lite julgardiner och advents pynt så nu är det bara att ta och baka lite och göra snyggt i akvariet sen kan man ta och njuta över att lägenheten är snygg och att man har lite hembakat att bjuda på om man skulle få gäster och även kunna äta av själv. Jag har även knutit lite makramé så att man kan ha lite armband runt ena handleden i jul annars ska jag nog bara ta och njuta och kanske göra lite makramé armband. Så att man har till jul och även när man vill vara lite snyggare. Annars har jag ägnat denna dag åt att göra lite snyggt i lägenheten så att man kan ta och njuta i helgen. I morgon kommer det att bli lite städning i akvariet med lite nya växter och även lite annat sen får vi se vad det med kan bjuda på det kommer nog bli lite stickning med så att min hemma gjorda mössa kan bli klar så ska jag bara ta och sticka en tub halsduk till den med så att det kan passa i hopp. Nu ska jag ta och sticka lite innan jag tar och somnar för att orka med att städa akvariet i morgon så det kan bli snyggt med.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards