Alla inlägg den 1 november 2012

Av cecilia wallenius - 1 november 2012 17:20


I dag efter att man slutade jobbet tog jag och handlade mat till helgen så man slipper ta sig ut i onödan så denna helg ska jag nog ta och ägna mig åt lite pyssel av olika slag. Så att man kan få färdigt lite som ligger och väntar på den sista finishen. För då kan man ta och njuta när det är klart annars har jag inte gjort så mycket denna torsdag i morgon tänker jag ta och inhandla lite mer garn så man har att göra till helgen då jag bara har tänkt att vara hemma och pyssla med lite av varje jag har att göra klart så att det slipper att bli liggande allt för länge så denna helg kommer det nog att gå åt en heldel ljudböcker i alla fall när man tar och stickar och även när man tar sina middags lur som jag brukar ta mig vare dag vilket är helt underbart. Jag kommer nog även sy lite kuddfodral till de kuddar som kommer få vara i sovrummet så att det är klart när kuddarna sen ska fyllas. Nu ska jag ta och sticka lite och njuta av kvällen

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards