Alla inlägg den 3 november 2012

Av cecilia wallenius - 3 november 2012 17:24


Dagen började med att ta och göra klart et av det smycken som låg och väntade på att bli färdigt så nu är det äntligen klart med ett av många armband som jag velat göra så man kan ha och byta med. Det kommer nog någon gång bli ett halsband till det så att man kan ha det i hopp jag blev nämligen lite sugen på det jag har även tagit och kopierat en ljudbok till cd som jag tänker ta och ha med mig på tisdag när jag ska på lite roligheter men då tar jag den i min mp3 spelare i stället även lite stickning ska med så att armar ben och öron kan bli klara till det kaniner som ligger och väntar på att bli klara. Den första kudden till sov rummet är äntligen klar nu ska jag bara sticka 7 st till sen har sängen fått sina kuddar och det kommer bli snyggt när man bäddar. Då ska det bara inhandlas mattor till sovrummet så kan det vara lite mysigt där inne med. Annars har jag bara njutit av denna lördag och tagit och stickat för det mesta och även fixat lite till tisdag då jag ska ta en liten tripp till Stockholm så att man är sysselsatt på tågen både upp och även hem det kommer bli så att jag tar med mig lite av min stickning så jag kan göra armar ben och öron på tåget även mp3 ska med så klart med Åke Edwardsons senaste ljudbok i så klart så att två timmar kan gå fort i båda riktningarna. Nu ska jag ta och fortsätta att sticka lite i morgon åker sy maskin fram så jag kan ta och sy mig en väska till min stickning.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards