Alla inlägg den 11 november 2012

Av cecilia wallenius - 11 november 2012 16:57


I dag på morgonen tig jag och stickade lite innan jag satte i gång att städa akvariet som blev snyggt igen annars har denna dag mesta dels gått åt till att plocka och städa lite så att man slipper det till veckan jag var även och handlade lite sy tråd så att man kan ta och sy lite innerkuddfodral till det kuddar jag stickar till sovrummet det blev även lite handlat så att man kan göra lite makrame armband så nu lär man snart ta och använda dem med annars har denna dag gått i städades tecken så nu är det i alla fall lite snyggt ett tag. Jag passade även på att köpa mig lite garn så att man kan ta och göra benvärmare och en passande mössa och halsduk till med till mössan och halsduken har ja inte garn än men det dröjer nog inte länge förens jag tar och beställer det så att man kan vara lite snygg till jul. Nu ska jag ta och sticka lite och fortsätta att njuta av kvällen så får jag se vad morgondagen kan bjuda på.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards