Alla inlägg den 15 november 2012

Av cecilia wallenius - 15 november 2012 17:26


Japp jag blev hemma i dag med efter som man fortfarande inte är på topp så det blev att tvätta lite så att man slapp det till helgen jag tog även och på började en till kudde som ska vara på min säng så det kommer att bli riktigt snyggt när man bäddat och kan lägga på dom det ska även inhandlas lite mattor dit med men det gör jag nog till våren då jag tänker ha en riktig vårstädning efter att min el är utbyt. Annars har jag inte gjort så mycket denna dag förutom att sova och lyssna på lite ljudböcker. Till helgen tänker jag åter ha en pyssel helg då jag funderar på att ta och göra några armband i makrame sen blir det nog lite stickning av kuddar och mössa med. Nu ska jag ta och njuta av resten av kvällen och sticka lite sen får man se när man somnar men jag blir hemma i morgon med så man slipper ställa klockan för att gå upp tidigt i morgon jag går nog upp framåt dagen om jag själv får bestämma vilket jag med kommer att göra.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards