Alla inlägg den 12 november 2012

Av cecilia wallenius - 12 november 2012 16:42


I dag efter att man slutade så tog jag och styrde stegen hem och satte mig och stickade lite på min kudde som jag håller på med jag tog även fram sy maskinen för att sy lite innerkudds fodral till det kuddar som ska ligga på min säng så nu är det bara att sticka kuddfodral så att det kan få bli fint på min säng till jul det ska även inhandlas en snygg pläd till sovrummet men den kommer i slutet på denna månad så när man kommer hem från jobbet är det bara att sätta sig och sticka kuddar så att det kan bli klara och att det blir snyggt i sovrummet till jul så till nästa helg tänker jag ta och färdigställa några av det kuddar som redan är klara och väntar på att bli fyllda så att det kan hamna på min säng så att man slipper ha alla kvar till sist. Det blev inga kudd fodral sydda i i dag men det blir det i morgon däremot tog jag och stickade klart ytligare en kudde till sängen. Annars har jag inte gjort så mycket denna dag förutom att stickat och det tänker jag ta och fortsätta att göra resten av kvällen så att man kan färdigställa fyra kuddar till sängen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards