Alla inlägg den 13 november 2012

Av cecilia wallenius - 13 november 2012 15:58


I dag efter jobbet tog jag och sydde lite kuddfodral. Det blev även lite städning i mitt lilla rum och jag tog även och började klippa ut så att man kan ta och sy sig ett lappöverkast till min soffa som jag har i det lilla rummet. Annars har jag inte gjort så mycket denna dag förutom att städa och sticka förstås så till helgen lär jag nog ta och börja på mitt lappöverkast så att det kan få bli fint i mitt lilla rum till jul sen är det bara vägarna och taket som ska få lite färg på sig men det blir i vårkanten någon gång när man har fått i ordning på sin el. Annars ska jag nog ta och ägna denna helg åt att göra klart lite som ligger och även städa lite i det lilla rummet så man kan se vad man har och göra sånt som inte är klart än. Det har blad annat denna dag blivit lite koll på mer garn så att man kan ta och göra sig lite natt sockor så att inte fötterna fryser i sängen så det kommer nog inom en snar framtid inhandlas och jag är lite sugen på lite mer fisk till akvariet så det lär nog bli det med till nästa helg. Nu ska jag ta och sticka lite på en kudde till sängen och även ta och njuta av resten av denna kväll så får man se vad morgondagen kan bjuda på.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards