Alla inlägg den 6 november 2012

Av cecilia wallenius - 6 november 2012 22:33


Japp i dag var jag ledig från jobbet vilket kändes helt underbart att få en halv dag uppe i Stockholm för att spendera lite tid uppe i Stockholm hade jag med så klart min stickning så att man kunde sticka klart lite kuddar till min säng blev även lite kuddar stickade på tåget. Så det är helt underbart att ha två kuddar klara till sängen i mitt sovrum så fort sätter jag i denna takt är det nog snyggt där inne till jul. Ha ha då får man en tåg resa gratis tack vare att det var försenat i 80 min så det är underbart att vara hemma nu ska jag ta och sova lite så man orkar att jobba i morgon men jag kommer inte säga ett ord om denna dag det får det se själva i vår.

Av cecilia wallenius - 6 november 2012 20:13

Kapp de kan man lugnt säga för tåget är en halv timme sent så nu siter man på tåget och väntar en halv timme på grund av en olycka så man kommer vara lagom pigg när man ska till jobbet i morgon men vad gör de man får sova när man kommer hemm i morgon eftermiddag vilket känns helt under bart efter att ha setat mitt ute i skogen i en halv timma

Av cecilia wallenius - 6 november 2012 10:28

Ja de stämmer jag är på rymmen från jobbet men det vet om att jag är ledig men inte att jag ska upp till Stockholm på lite äventyr för det får dom lista ut själva för jag kommer inte säga nåt om dagen i dag för dem mer om Stockholm kommer komma under dagen nu ska man snart sätta sig på tåget med sin stickning och den nya ljud boken som man har kopiertat av

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards