Alla inlägg den 8 november 2012

Av cecilia wallenius - 8 november 2012 18:38


I dag efter jobbet så tog jag och fyllde på saker till både mig och mina husdjur som fick lite mer fiskmat inhandlat till sig när jag kom hem tog jag det rätt så lugnt och kollade vad som ska inhandlas till helgen då jag tänker ta och färdigställa tre kaniner i gosedjur form så att det kan bli klara rätt så snart. Så att man slipper ha dem liggande annars har det blivit mer koll på lite garn är lite sugen på det faktiskt så att man kan göra lite som matchar i hopp med det man har på sig. Annars kommer jag för det mesta denna helg ta och göra klart lite mer armband och även sticka lite kuddar så att det kan bli klart med så att det någon gång kan bli snyggt och man kan använda det armband man vill ha den dagen till det kläderna man har på sig och även när man vill vara lite vardags snygg. Nu ska jag ta och sticka lite och njuta av resten av denna kväll så får man se vad morgondagen kan ta och bjuda på men det blir nog lite shopping inbför helgens pyssel så man har något att göra

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards