Alla inlägg den 5 november 2012

Av cecilia wallenius - 5 november 2012 16:41


I dag efter jobbet tog jag och fixade lite till morgondagen då man inte ska jobba utan ta tågen upp till Stockholm på en liten dagsutflykt. När jag tog och styrde stegen hem så tog jag och städade lite så att det kan se någorlunda snyggt ut jag tog även och knöt lite på mitt makrame armband som jag håller på att göra. Till helgen tänker jag åter ta och pyssla lite så att jag kan göra mig lite mer makrame armband så man kan variera efter klädsel sen är det skönt att det som ligger kan bli färdigt någon gång med så man kan börja på något nytt utan att ha ångest att det aldrig kommer att bli klart det kommer även få bli lite kuddar till sovrummet stickade med så att det med kan se snyggt ut när man har bäddat sängen. Nu ska jag ta och sticka lite på mina kuddar till sängen och njuta av resten av kvällen

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards