Alla inlägg den 29 januari 2013

Av cecilia wallenius - 29 januari 2013 18:27


I dag kände jag mig något piggare än vad jag gjorde i helgen så jag tog äntligen fram sy maskinen och gjorde klart en påse så nu kan man ha sin sticknings tillbehör samlade i en snygg påse så nu åter står det bara att påta ett snyggt band så man kan stänga påsen med när man är ute och reser och vill ha något att fördriva tiden med. Jag har annars ägnat denna dag åt lite städning i mitt lilla gäst rum arbetsrum där jag tänker ta och sy mig ett lapp överkast i helgen sen får jag se om det kan komma ett snyggt bord så att det ser lite snyggt ut och så att man kan lägga i från sig det man vill jag har även tagit och börjat klippa lapparna till mitt lapp överkast jag tänker ta och sy till min gäst soffa så det kan se lite mysigt ut. Annars har jag för det mesta haft det skönt och pysslat med lite av varje. Nu har jag snart klippt alla rutor till mitt lappöverkast jag ska ta och sy mig till min gäst soffa så att den kan bli lite mysig och hemtrevlig. Men nu tänker jag ta och påta lite på en snodd till en påse så att den kan bli klar sen blir det väl att sova lite för i morgon är det dags för jobbet igen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards