Alla inlägg den 1 januari 2013

Av cecilia wallenius - 1 januari 2013 17:10


Första dagen på nya året I dag åkte jag tillbaka hem till mig för att jobba i morgon. Nu till kvällen bestämde jag att när el renoveringen är över ska jag ta och stor städa i min lägenhet och ta och starta mitt akvarium på nytt det ska även få en snyggare bakgrund som kommer att sitta snyggare än vad den gör i dags läget. Jag ska även ta och fixa lite annat till lägenheten så att det kommer att få bli mysigt och även få ordning på mina köks lådor det har äve3n blivit lite stickat med så att den sista kudden i min gäst soffa kan bli snyggt jag går visserligen och funderar om jag skulle göra om tre andra så att även dom kan bli snygga med så det ska nog få bli det med annars jag jag nog ta och ägna den närmaste tiden åt lite pyssel så att man kan ta och göra en riktig storstädning till våren. Nu ska jag ta och njuta av kvällen och kolla på lite3 garn och även lite mer påt verktyg så att man kan göra lite olika sorters snoddar för det är verkligen kul att ha något att göra med händerna i bland.

Av cecilia wallenius - 1 januari 2013 00:37

Detta år kan jag bara hoppas på att det kommer bli ett bra år min lilla familj ska troligt vis få tillökning av ett till djur som kommer få bo med mig och mina fiskar

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards