Alla inlägg den 4 januari 2013

Av cecilia wallenius - 4 januari 2013 17:06


I dag på morgonen tog jag och fixade så att jag kan lyssna på musik i min telefon så nu ska man ta och inhandla en högtalare som kommer att hamna i mitt kök men det blir nog efter el renoveringen den kommer att få bli inhandlad annars har det varit en underbar fredag där jag bara har njutit och pysslat lite av varje till helgen tänker jag ta och börja på mitt lappöverkast jag ska ha i min gästrums soffa det ska nog få bli lite annat pyssel med i helgen bland annat fixa lite till mina fiskar som kommer få bo lite trångbott under el renoveringen men det kommer få lite syre och deras akvarium ska få en ny snygg bakgrund som kommer sitta bättre än vad den gör i dagsläget det ska även bi mer göm ställen så att man kan se småttingar lie mer för nu är det ganska så rädda men det lever tre stycken små ungar som ser ut att ha det bra men det ber om lite mer gömställen så det ska nog bli det när jag tar och fixar i ordning akvariet efter el renoveringen som kommer att bli av i vår kanten någon gång. Så efter det ska deras akvarium bli super snyggt så att det kommer att trivas. Nu ska jag ta och njuta av kvällen och försöka påta lite eller om jag ska inhandla lite bättre garn.  jag har även tagit och skaffat skype och det var hur enkelt som bara den att insltalera de. Jag har även laddat ner spotyfire till min telefon så nu kommer det att lyssnas på musit i den lite mer än vad det har gjorts hitils det kanske kommer bli lite variation på den och min mp3 när man nu ska ut och gå stavgång

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards