Alla inlägg den 28 januari 2013

Av cecilia wallenius - 28 januari 2013 17:14


I dag har jag bara tagit det lugnt och sovit mest hela dagen för de är det enda man orkar göra när man är hostig. Jag blir hemma i morgon med. Annars har jag tagit och pysslat så gott jag orkar jag är lite sugen på att göra lite makrame armband så vi får väll se om jag är piggare i morgon och sätter mig och knyter lite så att man kan ha runt handleden och även byta med jag har även hittat ett gott recept på gi bröd som jag nog tänker ta och baka mig jag har även bestämt hur mitt lapp överkast ska få bli det kommer bli grå och svarta rutor och även lite vinröda här och var så att det kan se lite hemtrevligt ut jag har även hittat ett snyggt avlastnings bord till det lilla rummet så man kan lägga i från sig saker när man ligger i soffan och sover om natten. Jag ska även ta och snygga till tre av kuddarna så att det ser lite snyggare ut med. Det har även blivit koll på garn jag funderar på att inhandla när jag är i Stockholm i maj för då ska jag ta en liten shopping runda på sånt jag behöver så jag slipper beställa från nätet. Nu ska jag ta och sova lite så gått de går vil säga.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards