Alla inlägg den 20 januari 2013

Av cecilia wallenius - 20 januari 2013 17:23


I dag har jag planerat mitt vardags rum för framtiden och det kommer att bli ur snyggt där inne jag har även bestämt att samla mina Ljudböcker och musik på ett ställe så det kommer få bli en mp3 som kan sluka det mesta av det. Angående det smurf spel jag tog och ladda ner till min telefon i fredags kväll har jag inte gjort annat än att spela de så jag får väll se hur det går på jobbet i morgon om jag börjar prata smurf språket så kan jag ju ta och skylla på min telefon. Jag har även tänkt på en tavla jag funderar på att måla till mitt sovrum så jag får se när jag tar och skissar ner den på papper så att man kan färglägga den i morgon ska jag ta och få i ordning på en ljudbok jag har sen får jag se om det även kommer upp lite tavlor på två ugnar jag har som ska ha guld ram runt sig så tt det kan hänga i mitt sovrum. Men nu ska jag ta och påta lite på en snodd innan jag tar och somnar.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards