Alla inlägg den 10 januari 2013

Av cecilia wallenius - 10 januari 2013 17:19


I dag blev det åter mattköp så nu är mitt sovrum riktigt snyggt det väntar bara på att det nya gardinerna ska lomma upp och att några tavlor ska upp på väggen så kan man riktigt mysa där inne. Annars har jag inte gjort så mycket denna dag annars ska jag nog se fram emot helgens aktiviteter där jag tänker ta och färdigställa en hel del jag har liggande. Det kanske kommer på börjas på mitt lappöverkast till min gäst soffa men det får jag se vad jag hinner med för först ska jag ta och se till att göra klart lite jag har innan jag tar och börjar på något nytt det har även blivit koll på lite tyg och även garn för att tå ordning på mitt hem och att man har småsaker samlade på et ställe så man slipper leta efter det men det får jag se när jag kommer dra i gång att sy något för först ska jag ta och göra klart lite innan de så kommer det inte att bli något nytt på börjat. Nu skka jag ta och njuta av kvällen och se vad morgoondagen kan bjuda på.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards