Alla inlägg den 23 januari 2013

Av cecilia wallenius - 23 januari 2013 17:05


I dag tog jag och gjorde snyggt i min hall konst så att även dom sitter lite snyggare i sina rammar. Jag tog även och klippte till och sydde en påse till min stickning så nu kan man i alla fall få ordning på lite av det med för snodden till den gjorde jag klar i går kväll men det kommer nog att få bli några mer påsar så att även det man har gjort klart när man är ute på resande fot kan hålla sig snyggt tills man kommer hem. Jag har även bestämt måttet på mina lappar till lappöverkastet jag kanske tar och börjar på i helgen det beror på hur mycket annat jag hinner göra klart. Nu till kvällen tog jag och städade lite så i morgon när man slutar jobbet ska jag ta och städa akvariet och torka golv sen kan man ta och njuta av en ren lägenhet lagom till helgen. Annars har jag inte gjort så mycket förutom att kolla på lite små gömställen till akvariet till mina små barn. Nu ska jag ta och njuta av kvällen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards