Alla inlägg den 11 januari 2013

Av cecilia wallenius - 11 januari 2013 20:12


I dag efter jobbet blev det lite garn och tyg inhandlat så nu kan jag ta och få i ordning på lite småsaker till min stickning jag har liggande. När jag kom hem tog jag och byte ut mina julgardiner till det vanliga så nu är min jul bort städad för att komma åter i december. Annars har jag tagit och påtat på en snodd till en av mina påsar jag har gjort så att det saknas bara en snodd så att man kan stänga den det har även blivit koll på tyg så man kan sy sig en lite större sticknings väska och det kanske kommer bli inhandlat i helgen sen får jag se när jag tar och syr den men det blir väll när jag tar och syr på mitt lappöverkast till min gästsoffa å den kan bli lite mysig annars tänker jag ägna denna helg åt att göra klart lite som jag har liggande för det är en hel del som inte är färdigt så i morgon och på söndag tänker jag ta och pyssla så att det kan få bli klart. Nu ska jag ta och njuta och se fram emot morgondagens pyssel.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards