Alla inlägg den 28 december 2012

Av cecilia wallenius - 28 december 2012 16:36


I dag blev det lite kol på smyckes lås som jag blev sugen på men först måste jag ta och göra klart lite av det smyckena jag har och väntar på at bli klara det har även blivit lite stickat med så nu börjar soffkuddarna matcha i hopp med det andra kuddarna som jag har sytt. Det har äve blivit lite koll till mina husdjur bland annat en ny bakgrund nu när jag ändå måste tömma det på lite vaten i sammanband med el renoveringen så ska dom få en ny bakgrund som kommer sitta snyggare än vad den gör i dags lägget det kommer även bli lite små gömmor efter som man nu har små barn som kommer stup i kvarten så ska det ju vara lite mer gömmor till mitt tema jag har i akvariet men de får jag se när det inhandlas Resten av kvällen ska jag ta och sticka lite och även blir det lite njutning i morgon tänker jag ta och städa akvaret så att det är snyggt till ny år.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards