Alla inlägg den 20 december 2012

Av cecilia wallenius - 20 december 2012 16:43


I dag tog jag och inhandla lite julklappar och lite annat till jul och min stickning bland annat. Men innan jag tog mig till jobbet kom jag på att i morgon när man slutat så ska de få bli lite pyssel verksamhet här hemma så att man har i alla fall nåt armband klart till jul annars har jag fortsatt att städa det jag inte orkade göra i går det har även kommit lite mer garn så att man har och sticka i mellandagarna då jag tänker vara ledig och ta hand om mig själv och börja det nya året med att må bra och bli frisk från en envis förkylning. Denna dag har det även blivit lite stickat med så i morgon tänker jag ta och fylla på garn korgen och handla den sista julklappen och även en två års present för att fira att jag har haft denna lägenhet i två år vilket känns helt underbart och jag kommer inte lämna den på ett bra tag heller. Nu ska jag ta och sticka lite och njuta av kvällen så får jag se vad morgondagen kan bjuda på.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards