Alla inlägg den 1 december 2012

Av cecilia wallenius - 1 december 2012 16:42


I dag tog jag och köpte mig lite jul the det blev även en hel del nya växter till akvariet som nu har fått det sista växterna för i år tror jag det kanske fylls på med lite mer fisk för jag är lite sugen på det men det får jag ta och se annars har jag ägnat denna dag åt att göra lite snyggt efter som det är första advent i morgon jag har även tagit och knutit lite makrame. Så nu lär det snart bli snygga armband men jag är än så länge i nybörjare stadiet men får man hålla på så lär man sig det. Jag har även hittat en julklapp som jag tänker ge mig själv delvis och lite av den kommer jag använda på mitt sista presentkort som jag så snart kan man sitta i sängen och även knyta lite makrame. Det är skönt att kunna göra det när man är sjuk för då orkar man ju inte göra annat än att vara i sängen och är man som mig och gillar att pyssla så är nog det väldigt bra men jag funderar att ha en hopp fällbar i stället så jag ska nog ta och inhandla en film för det i stället som man kan se på i jul. Nu ska jag ta och sticka lite och fortsätta at göra snyggt i min lägenhet så får jag se vad morgon dagen kan bjuda på men det blir nog nått.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards