Alla inlägg den 9 december 2012

Av cecilia wallenius - 9 december 2012 12:16


I dag på morgonen tog jag och städade i min garn korg för att se hur mycket garn jag hade och vad som behövdes inhandlas till jul efter som det finns några helgdagar man kan ta och sticka lite och även när man ska hem innan jul jag har även kollat på pärlor för att göra klart ett av mina armband jag har liggande så på fredag efter att man slutat jobba tänker jag ta och pyssla lite. Annars har jag bara tagit och sovit så gått det går när hostar och snorar om vart annat jag får se hur det blir i morgon men jag är nog hemma och försöker att bli frisk en gång för alla så man inte hamnar i snorträsket igen något mer. Annars har jag och mina djur det bra det ser ut som man har fått struktur i akvariet i gen för nu har det nästan gått en veka sen det var någon som dog så det kommer nog att bli lite på fyllt innan jul. Nu ska jag ta och njuta vidare och dricka lite ingefärakur så man snart kan vara på benen igen.


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards