Alla inlägg den 3 december 2012

Av cecilia wallenius - 3 december 2012 16:37


I dag blev det lite koll på nya fiskar och lite handling innan jag styrde stegen hem och tog och sydde upp mina jul gardiner i sovrummet så nu är det riktigt snyggt jag tog även och städa det sista. Så nu kan man ta och njuta av att det är snyggt i lägenheten så till slutet på veckan tänker jag ta och fylla akvariet med lite nya indervider i form av lite mer fisk så att akvariet blir lite mer livat. Nu är det bara lite julblommor som ska inhandlas men det blir nog lite närmare jul. Annars har jag bara tagit och njutit av denna dag till veckan tänker jag ta och inhandla en pyssel låda där jag kan lägga allt jag ska pyssla med så att man har det på ett och samma ställe sen kommer det nog att bli lite garn med för nu ska jag ta och ändra på två av mina kuddar jag har i gästsoffan så att det passar med det övriga och det kommer att bli snyggare när jag har sytt mitt lappöverkast med. Men nu tänker jag ta och sticka lite och njuta av kvällen så får jag se vad morgondagen kan bjuda på

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards